Центр политической информации «ДАТА»
суспільно- політичні проекти
прикладні наукові освітні




Оброблення наявних матеріалів для публікації
Послуги "ДАТА-КОНСАЛТ"

Гігабайти цінних матеріалів потрапляють у сміттєвий кошик

     і ніколи не публікуються

          не мають шансів дійти до цільової аудиторії в якості агітації

               їм не судилося бути побаченими та прочитаними

 

Чому? Найпоширеніша причина: немає працівників для редагування текстів, для перетворення аудіо- та відеоматеріалів на публікації.

 

Результат: на сайті та в соцмережах багатьох партій (навіть великих) та громадських організацій висять публікації тритижневої давності (у кращому випадку) або «офіціоз» в трьох реченнях.

 

Зауваження: є партії, в яких прекрасні інформаційно-аналітичні стрічки на офіційних ресурсах. Наша пропозиція не для них.

 

Опис проблеми. В апараті партії нечисленний штат прес-служби та PR-підрозділу (часто - одна людина, й та за сумісництвом). Робочого часу їй вистачає лише на те, щоб в телеграфному стилі опрацьовувати офіційні інформаційні приводи – повідомлення про з'їзди та конференції, благодійні акції, про участь кандидатів від партії у виборчих кампаніях. У кошик для сміття викидається безліч відкритих матеріалів (рукописні нотатки лідера партії до зустрічі з громадськістю; аудіозаписи звітів перед виборцями депутатів місцевих рад; записи науково-практичних конференцій тощо), хоча наша практика показує, що деякі з цих матеріалів цікаві цільовій аудиторії навіть у формі стенограм (або витягів з них).

 

Найпоширеніший шлях вирішення проблеми.

   Крок 1. Апарат партії знаходить фрілансера або волонтера, який розшифровує запис або передруковує рукописний текст (якість продукту від середньої до високої – як пощастить).

   Крок 2. Тому ж самому або іншому фрілансеру (волонтеру) доручають редагування тексту (якість продукту – від низької до високої). Як правило, це людина, у бекґраунді якої редакторська (не наукова) правка текстів будь-яких тематик. Якщо пощастило найняти фахівця, якість тексту висока.

   Крок 3. Прес-секретар або PR-менеджер партії виправляє текст і створює на його основі одну або кілька публікацій, що відповідають медіа-плану та PR-стратегії партії.

 

Де найчастіше відбувається провал? На кроці № 2. Не найблискучіші формулювання – півбіди, іноді – питання смаку (скільки філологів, стільки й точок зору). Біда – фактичні помилки та нерелевантна інформація. Деякі приклади фактичних помилок, які ми виявили в партійних публікаціях.

   «До початку Великої Вітчизняної війни Чехословаччина виробляла набагато менше металу» (в той час не існувало такої країни – Чехословаччина).

   «Як сказав колишній президент України Леонід Кравчук ...» (Леонід Кравчук не був усунений з посади, отже коректно називати його першим президентом України).

   «Чисельність населення нашої країни скоротилася до 42 тисяч осіб» (на момент публікації чисельність скоротилася до 42 мільйонів осіб).

 

Малограмотний не помітить, але освіченого покоробить. А на яку цільову аудиторію орієнтується ваша партія?

 

Такі помилки зберігаються в публікаціях, незважаючи на редагування (текст обов'язково виправляє принаймні одна особа). По-перше, прес-секретар та PR-менеджер в таких питаннях часто покладаються на редактора (їх завдання – грамотно упакувати матеріал), по-друге, їм катастрофічно бракує часу.

 

Що пропонуємо ми?

   Крок 1. Ви віддаєте нам вихідні матеріали: аудіо- та відеозаписи, текстові файли з невідредагованими текстами, скани рукописних матеріалів. Звісно, вони містять відкриту інформацію, призначену для широкого загалу.

   Крок 2. Наші стенографісти набирають текст.

   Крок 3. Фахівець із роботи з матеріалами суспільно-політичної та економічної тематики перевіряє точність розшифровки й виконує редагування вихідного тексту – виправляє і формулювання, і фактичні помилки.

   Крок 4 (якщо в ньому є потреба). Кваліфікований перекладач виконує переклад тексту з російської на українську або з української на російську.

   Крок 5. Ви отримуєте підсумкові матеріали.

 

Для клієнтів, чиї партійні проекти «ДАТА-КОНСАЛТ» супроводжує постійно, ми готуємо матеріали для онлайн та офлайн публікацій, а також агітаційні тексти в рамках програми консалтингу.

 

Ще одна перевага – прозора ціна. Оскільки роботи хоч і висококваліфіковані, але технічні, визначено ціну за кожен вид роботи. Склавши технічне завдання, Ви легко порахуєте приблизну вартість замовлення. Жодних сюрпризів в стилі «Ви ж розумієте, політконсалтинг – це ексклюзивно та дорого!». З цінами Ви можете ознайомитись тут:

 

До початку роботи визначимо дедлайн та/або графік передання Вам готових матеріалів, щоб Ви могли вчасно розміщувати публікації.

 

Питання, яке нам часто ставлять. Навіщо «ДАТА-КОНСАЛТ» такі дрібні замовлення? Чесна відповідь: вони дозволяють нам забезпечити завданнями фахівців із роботи з текстами, які недостатньо завантажені в період між виборами. Свого часу ми вирішили зарахувати їх в штат, завдяки чому гарантуємо високу якість підсумкового продукту.

 

Контактні дані для замовлень та запитань:

ДАТА-КОНСАЛТ

Phone +38 (095) 091-90-82

WhatsApp, Viber +38 (066) 580-38-77

office@da-ta.com.ua 


<<назад

Сайт работает на BCMS при поддержке https://studiobrand.net