![]() |
|
![]() |
СТАТТЯ: Логотип передвиборної кампанії кандидата в одномандатному окрузі | ![]() |
|||||||||||||
![]() |
Доцільність створення логотипу передвиборної кампанії є доволі спірною. Кандидати, висунуті партіями в одномандатних округах, зазвичай використовують в агітаційних матеріалах символіку відповідної партії. Це, по-перше, покращує впізнавання партії, по-друге, працює на імідж кандидата. Як присутність партійного символу в друкованій агітації кандидата впливає на його імідж, залежить від кількох чинників: 1) наскільки добре відома виборцям сама партія та її символіка (тобто, чи викличе відповідне зображення хоч якісь асоціації у виборця); 2) як сприймають партію виборці (тобто викличе відоме виборцям зображення прихильність або відразу до кандидата). При цьому слід визнати, що застосуванням в агітації символіки партії не досягається головна мета кампанії - впізнавання виборцями самого кандидата. В зв’язку з цим виникає питання, чи варто створювати логотип кандидата (логотип кампанії) – символічне зображення, яке асоціюватиметься з конкретним кандидатом-мажоритарником. Не радимо створювати таке зображення, бо двох місяців передвиборної кампанії недостатньо, щоб виборці почали впізнавати та асоціювати його з прізвищем кандидата. А ваше завдання полягає саме в тому, щоб виборці запам’ятали прізвище вашого кандидата, знайшли його у виборчому бюлетені та поставили відповідну позначку. Наші замовники часто не погоджуються з цим, наводячи в якості підтвердження власних слів логотипи відомих фірм (Nike, Mercedes та інших). Мовляв, ці логотипи є лише позначками, а впізнає їх весь світ. Підкреслюємо ще раз: щоб дивлячись на знамениту «кому», споживач одразу згадував назву «Nike», компанія витратила чимало грошей і часу. «Прив’язування» особи до зображення у сприйнятті виборців – це марне витрачання грошей кандидата, який балотується у мажоритарному окрузі. Головне зображення, яке слід використовувати в усіх без виключення агітаційних матеріалах – це прізвище, ім’я та по батькові вашого кандидата. Це не є логотип (символічне зображення) у класичному розумінні, але ваше завдання оформити напис відповідним чином та забезпечити його впізнавання у друкованій агітації. Вирішуючи це завдання, дотримуйтесь кількох правил.
Якщо напис затверджений та використовується в агітації, не слід змінювати його протягом кампанії. Напис використовується на усіх друкованих агітаційних матеріалах: листівках, плакатах, конвертах, календарях тощо.
Приклади написів:
Автор: Олександра Хрістофорова
Подпишитесь на рассылку семинаров и тренингов, если - Ваша цель - быстро подготовить адекватный персонал для политической кампании - Ваша цель - стать профи политконсалтинга
<<назад |
![]() |
|||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
Сайт работает на BCMS при поддержке https://studiobrand.net |