Центр политической информации «ДАТА»




Як забезпечити високі результати роботи персоналу партії? Графік проведення - за запитом.
Продукти "ДАТА-КОНСАЛТ"

Результат тренінгу: учасник, що пройшов тренінг та виконав всі завдання, може керувати місцевим осередком партії (рівень сільського району, міста обласного підпорядкування й нижче), а також локальною передвиборною кампанією.

 

ПЕРЕЛІК МОДУЛІВ ТРЕНІНГУ

Перелік не є вичерпним. Ви можете доповнювати й змінювати його на власний розсуд.

Тривалість модулів може варіюватись залежно від потреб замовника за рахунок докладності розгляду питань й часу на виконання практичних завдань учасниками тренінгу.

 

Модуль 1

  • Початкова організаційна робота
  • Як створити місцеві осередки партії?
  • Які ключові положення законодавства важливі для керівника та активістів місцевого осередку партії?
  • Як добирати персонал осередку партії (штатні співробітники та волонтери)?
  • Як вести партійний облік?
  • Як готувати й проводити внутрішні заходи місцевого осередку партії (засідання конференції й т.п.)?

Модуль 2

  • Планування та фінансування діяльності місцевого осередку партії
  • Як складати план роботи на основі плану-графіку діяльності партії та/або територіального осередку?
  • Як складати кошторис витрат, робити витрати й формувати фінансові звіти для територіального осередку? Для чого це потрібно?
  • Як організувати виконання плану роботи?

Модуль 3

  • Робота з населенням в період між виборами
  • Як залучати нових членів партії?
  • Як готувати й проводити публічні заходи місцевого осередку партії (прес-конференції, мітинги, благодійні заходи тощо)?
  • Як контактувати з виборцями в період між передвиборними кампаніями?

Модуль 4

  • Контакти керівника та активістів місцевого осередку зі ЗМІ та громадськістю
  • Як готуватись до публічного виступу?
  • Що треба знати, щоб вдало виступити на радію, на телебаченні, а також поспілкуватись з журналістом друкованого видання?
  • Як підготуватись до участі в заходах, які проводяться іншими структурами (місцеві ради, громадські організації і т.п.)?
  • Як підготувати матеріали місцевого осередку для публікації у партійних ЗМІ?
  • Як підготувати матеріали, що поширюються від особи керівника місцевого осередку?
  • Як створити й наповнювати сайт місцевого осередку партії та його сторінки в соціальних мережах?

Модуль 5

  • Контакти керівництва та активістів місцевого осередку партії з депутатами (фракціями)
  • Як за допомогою депутатів місцевих рад розв’язувати проблеми місцевого населення, зокрема членів та прибічників партії?
  • Навіщо організовувати громадські приймальні партії та брати участь у їх роботі?
  • Як оцінювати дальність депутатів місцевих рад від партії та їх фракцій?

Модуль 6

  • Організаційна підготовка до передвиборної кампанії або політичної акції, що проводиться партією
  • Які важливі питання треба обговорити з проводом партії?
  • На що слід звернути особливу увагу?
  • Що важливо знати із самого початку, щоб не провалити роботу через брак інформації, розпливчасті інструкції і т.п.?
  • Як зробити прогноз підтримки партії населенням окремих територій?

Модуль 7

  • Підготовка кандидатів в місцеві ради та на посади місцевих голів
  • Як оформити документи для реєстрації кандидатів?
  • Як підготувати кандидатів до передвиборної кампанії?
  • Як спрямовувати та контролювати діяльність кандидатів від партії під час передвиборної кампанії?

Модуль 8

  • Добір та підготовка персоналу для передвиборної кампанії або політичної акції, що проводиться партією
  • Де шукати персонал, і як вибрати найкращих претендентів?
  • Як організувати підготовку персоналу й перевірити її якість?
  • Як розподілити завдання й мотивувати персонал?

Модуль 9

  • Робота з виборцями під час виборчої кампанії
  • Як працювати з виборцями?
  • Які результати важливо отримати?
  • Як контролювати роботу персоналу з виборцями?

 

 

Форми проведення тренінгів: вебінари (онлайн-семінари); автовебінари (дистанційна підготовка з використанням аудіозаписів лекцій та наочних матеріалів під керівництвом тренера; виїзні заходи; комбінована підготовка (підготовчий етап – автовебінар, основна частина – виїзний тренінг, а також інші варіанти поєднання форм роботи).

Види роботи на тренінгу: ділова гра (основний), «мозковий штурм», дискусія, лекція (лише для дистанційних форм підготовки).

Географія проведення виїзних заходів: Україна (крім окупованих територій).

Тривалість та графік проведення заходу залежать від потреб замовника.

Важлива інформація для замовника: Якщо на тренінгу застосовуватимуться види діяльності, для яких необхідний матеріал, що стосується діяльності конкретної партії, краще використовувати матеріали саме Вашої партії. Це підвищує результативність тренінгу. Йдеться про мету діяльності, гасла, програмні положення, вимоги щодо організаційної структури тощо. Якщо тренер бере для опрацювання уявні приклади, ефективність підготовки учасників з погляду роботи в конкретній партії знижується. У разі необхідності, тренер звернеться до організаторів із запитом щодо відповідних матеріалів.

Мінімальна вартість тренінгу: 1 тис. грн. Остаточна ціна залежить від виду тренінгу, кола питань, тривалості та місця проведення заходу.

 


ПОРЯДОК НАДАННЯ ПОСЛУГИ

Перший етап. Ви надаєте ДАТА-КОНСАЛТ побажання щодо заходу. Краще це зробити письмово електронною поштою (office@da-ta.com.ua). Побажання можна викласти у довільній формі або у формі відповідей на питання анкети (анкету подано на цій сторінці нижче).

Другий етап. З урахуванням Ваших побажань ДАТА-КОНСАЛТ готує розгорнутий план заходу із зазначенням тривалості кожного етапу та узгоджує його з Вами.

Третій етап. ДАТА-КОНСАЛТ узгоджує з Вами фінансово-юридичні питання (необхідність укладання договору, зручна форма оплати тощо).

Четвертий етап. У визначений час фахівець (фахівці) ДАТА-КОНСАЛТ проводять тренінг у визначеному Вами місці.

 

Вимоги та побажання щодо тренінгу надішліть, будь ласка, за адресою office@da-ta.com.ua. Ми ретельно вивчимо їх та обов’язково зв’яжемось з Вами.


Ми будемо раді відповісти на Ваші питання щодо тренінгів, які Ви поставите

на сторінці у Фейсбук 
http://www.facebook.com/DataCons

в електронному листі за адресою office@da-ta.com.ua

по телефону +38 (095) 091-90-82

 

 

АНКЕТА

на допомогу замовникам у формулюванні побажань та вимог до тренінгу

 

1. Будь ласка, визначте коло питань, які тренер має опрацювати на тренінгу або виберіть модулі чи окремі питання із запропонованих.

 

2. На які із зазначений питань тренер має звернути особливу увагу?

 

3. Який рівень підготовки переважної більшості аудиторії, що братиме участь у тренінгу:

- взагалі не мають уявлення про проблеми, які будуть розглядатись на тренінгу;

- мають певну теоретичну підготовку (ознайомились зі спеціальною літературою, взяли участь у семінарах і т.п.);

- мають незначний досвід роботи;

- мають достатній досвід роботи;

- рівень підготовки учасників абсолютно різний, представлені всі описані категорії;

- інша відповідь (напишіть).

 

4. Яка планується тривалість заходу (днів, годин)?

 

5. Яка планується чисельність учасників тренінгу?

 

6. Бажана мова проведення заходу: російська або українська.

 

7. Які засоби наочності будуть доступні тренерам (лише роздатковий матеріал, CD-проектор тощо)?

 

8. Чи будуть учасники забезпечені засобами для записів (блокноти, ручки і т.п.)?

 

9. Чи потрібна підтримка учасників після тренінгу (консультації тренера, надання додаткових матеріалів на електронних носіях тощо)?


 


<<назад

Сайт работает на BCMS при поддержке https://studiobrand.net